22 Eylül 2017 Cuma

Sade Omlet ve Örümcek Kahvaltı Salatası

Sade Omlet
Canım kızım, en az benim kadar mutfağa meraklı. Eve geldiğimde bana kahvaltıda babası ve kendisi için hazırladığı omleti anlata anlata bitiremedi. Ama anlatmak yetmez. Benim de mutlaka beğenimi almak ister. İlk fırsatta "Anne omleti bu sabah ben yapacağım. Senden bile güzel yapıyorum. Bak göreceksin." deyince, "hayır" demek mümkün mü? Altını hafif kızartsa da, becerisi ve kendine olan güveni hoşuma gitti. Kızımın Sade Omlet tarifini, geçenlerde kardeşiyle benim için hazırladıkları Örümcek Kahvaltı Salatası tarifiyle birlikte sunuyorum. Have fun! 💕 😊

Omlet İçin Malzemeler (iki kişilik):
Bir yemek kaşığı zeytinyağı
2 serbest gezen tavuk yumurtası
Tuz (isteğe bağlı)

Omletin Yapılışı:
Yumurtaları bir kaseye kırıp, tuz ekleyerek iyice çırpın.
Yağı tavaya alarak kısık ateşe koyun. Isınınca çırptığınız yumurtayı tavaya dökün. Pişerken tavayı sağa sola eğerek, yumurtanın tamamen pişmesini sağlayın. İstediğiniz gibi pişince, servis yapın.

Örümcek Kahvaltı Salatası

Salata İçin Malzemeler (iki kişilik):
Bir domates
Bir salatalık
İki zeytin
Tuz (isteğe bağlı)

Salatanın Yapılışı:
Tüm malzemeyi resimdeki gibi doğrayarak, örümcek şeklinde tabağa dizin. Hepsi bu!

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder